Nähtävyyksiä

Heippa!

Näin alkuun täytyy todeta, että oon siis jo palannut kotiin😂 Siitä huolimatta, aattelin kertoa mitä loppureissun aikana tapahtui, koska olihan meillä aika mahtavaa, ja koska haluan pitää tän blogin vähän niinkuin päiväkirjana mun uskomattomasta kesästä!

Kun reissu alkoi lähestyä loppuaan, huomasin, etten ole päässyt näkemään DC:n nähtävyyksistä muita kuin Washington monumentin kunnolla. Mainitsin asiasta mun hostperheelle, joka sitten päätti viedä mun downtowniin kierrokselle, jotta pääsen näkemään nämä nähtävyydet ja muistomerkit 😎

Mun hostmom oli hommannut meille johonkin turistibussin kierrokselle liput, jotta päästäis helpolla eikä tarvis kävellä niin paljon. Tietenkään kaikki ei mennyt ihan suunnitelmien mukaan, ja me ei mahduttu siihen bussiin, koska se bussifirma oli ylibuukannut ne bussit, huoh😤 No, tämän takia ei suinkaan jäänyt nähtävyydet välistä, vaan me päätettiin sitten ajaa Union Stationilta vähän lähemmäs nähtävyyksiä ja jatkaa siitä matkaa kävellen.

Meille oli valikoituntu ihan upea ilta nähtävyyksien katseluun, sillä auringonlasku oli tuona iltana mitä upein 😍🙏 Vaikka me jouduttiinkin käveleen nyt vähän enemmän, niin se ei haitannut mua, koska uskon, että näin pääsin näkemään kaiken paljon paremmin! Laitan tähän nyt kuvia kaikesta mitä pääsin näkemään, eli tästä postauksesta taitaa tulla nyt vähän kuvapainoitteinen 📷


Martin Luther King jr. Memorial




Washington Monument



Roosevelt Memorial






Korean War Veterans Memorial


Lincoln Memorial and Lincoln Memorial reflecting pool


Pakollinen turistiselfie Lincoln memorialin portailla


WW II Memorial



Maryland, mun koti-osavaltio <3


En voi tähän loppuun todeta kuin että DC:ssa on paljon kaikkea hienoa nähtävää! Onneksi pääsin näkemään nää kaikista suosituimmat muistomerkit ennen kotiinlähtöä 😇 Oli kiva käydä kattoon nää nähtävyydet yhdessä mun perheen kanssa, yksin en olis varmaan jaksanu kiertää näitä läpi 😂

Seuraavassa postauksessa kerron meidän vierialuista World Bankiin, Lockheed Martinille ja Supreme Courtiin! Koitan saada senkin postauksen julkaistua asap :)

Evilla

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Iloinen jälleennäkeminen

Six Flags America

Iloisia uutisia!