Six Flags America

Heippa!

Oon nyt tän kesän aikana päässyt muutaman kerrran käymään Six Flags America-huvipuistossa. Ekan kerran mentiin sinne suomiporukalla yhtenä AFS-aktiviteettina. Kuten jo eräässä Instagram-päivityksessä mainitsinkin, niin vaikka tää on aktiiviseen kansalaisuuteen ja johtajuuteen suunnattu ohjelma, niin silti meilläkin on välillä vähän rennompaa ohjelmaa.

Toisen kerran pääsin käymään puistossa Jonin, Caten ja Carolinen kanssa, kun siellä oli bring your friend for free day 👌
Puiston portti
 Molemmilla kerroilla mulla oli tosi hauskaa, mitä nyt sillon ekalla kerralla vietin tunnin puiston ensiavussa kun migreeni päätti yllättää. Siitäkin onneks selvittiin!

Ekalla kerralla vietin siis ihan koko päivän puistossa. Mentiin sinne Uberilla Anun, Aleksanterin ja Kallen kanssa täältä college parkista niin, että oltiin puistossa heti sen aukeamisen jälkeen  ja lähettiin sieltä Aleksanterin kanssa vasta yheksän jälkeen illalla 😎

Päivän aikana käytiin monessa laitteessa, mutta mun ehdoton lemppari oli Superman: Ride of Steel vuoristorata, jossa kävin peräti neljä kertaa 😆 Huvipuiston lisäksi Six Flagsissa on myös vesipuisto. jossa me vietettiin kyllä aika monta tuntia. Vesipuistossa olin pääosin Meijan, Petrin ja Elsa A:n kanssa. Vesipuistossakin oli tosi kivaa, menin myös moneen sellaiseen vesiliukumäkeen johon en ilman ryhmäpainetta olis mennyt 😂😂 No ei se mitään, ne vesiliukumäet oli oikeesti tosi kivoja!

Ainut negatiivinen asia puistossa oli se, että siellä oli tosi kallista. Vesipullo tais olla lähemmäs 5$, mutta onneks sain Catelta ja Carolinelta lainaan sellasen mukin, jolla saa juoda ilmaiseks limua, mehua ja vettä niin paljon kuin haluaa. Lopulta se meni sit siihen et se oli meidän kaikkien suomalaisten yhteinen muki 😄

Nyt saatte vähän kuvia sieltä puistosta!






Tässä on se muki jolla sai loputtomasti refillejä 😍
Superman: Ride of Steel ja sen eka lasku 
Minä, Elsa A ja Meija 💛
En tiiä mihin tää aika on oikein mennyt, tänään mulla on jäljellä enään 10 päivää täällä 😱 Kiva päästä kotiin, mutta oisin mä voinut olla täällä vielä vähän pidempäänkin... No nähään kuitenkin kohta Suomi!

Evilla

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Iloinen jälleennäkeminen

Iloisia uutisia!